Tuesday, 31 January 2017

EZICLEAN MURAH DAN BERKESAN

REPEAT ORDER EZICLEAN

testimoni eziclean

Salam semua..

Alhamdulillah..
Hari ni ida nak share testimoni eziclean.

Syukur sangat sebab customer puas hati guna produk yang kita jual.
Terus repeat order..

Memang keberkesanan eziclean ni tak boleh disangkal lagi..
1) Kasut sekolah yang kotor jadi lebih putih malah kapur kasut tidak diperlukan lagi..
2) Masalah jag plastik yang selalu ada kesan karat air juga hilang dengan hanya rendam bersama eziclean

Seronok kan bila dapat bantu orang
Memang betul la orang cakap eziclean ni Pembantu Rumah..

MUDAH..JIMAT MASA..

testimoni eziclean
eziclean laundry



Masalah kotoran ni kita suruh eziclean je selesaikan..

Mesti ramai lagi kat luar sana tak tau pasal eziclean kan.
Tak pun, dah tu..cuma ragu-ragu je nak guna..

Jom la whatsapp ida..
Ida bantu dengan eziclean ni..

013-2023797
013-2023797
013-2023797

No comments:

Post a Comment